Návod jak postupovat při reklamaci:

V případě reklamace je třeba zaslat v co v nejkratším čase zboží s reklamovanou závadou na adresu Barbora Jansa AMANDO.CZ (KAUFMANN. s.r.o), Do potoka 746, 73923 Stará Ves nad Ondrejnici, Česká Republika. Na reklamaci máte ze zákona 24 měsíců od koupě zboží.

Balík musí být řádně zabalen tak, aby se zabránilo poškození a má obsahovat: reklamované zboží včetně příslušenství, kopii faktury, popis závad (reklamační formulář) a kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo, e-mail). Zboží nám odešlete doporučeně Českou poštou jako doporučený dopis (nejlevnější variace).

Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Přepravní a jiné poplatky nevracíme.

Reklamační formulář si stáhněte tu

Pozor !! Doklad o koupi (faktura) nutnost.