Návod jak postupovat při reklamaci:

  

V případě reklamace je třeba zaslat v co v nejkratším čase zboží s reklamovanou závadou na adresu:

KAUFMANN s.r.o.
Dolany u Červených Peček 73
280 02 Červené Pečky
Česká Republika

Na reklamaci máte ze zákona 24 měsíců od koupě zboží.

Balík musí být řádně zabalen tak, aby se zabránilo poškození a má obsahovat: reklamované zboží včetně příslušenství, kopii faktury, popis závad (reklamační formulář) a kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo, e-mail). Zboží nám odešlete doporučeně Českou poštou jako doporučený dopis (nejlevnější variace).

Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Přepravní a jiné poplatky nevracíme.

Reklamační formulář si stáhněte ZDE.

POZOR!! Doklad o koupi (faktura) - nutnost.