Často kladené otázky

Kdo se ptá, ten dostane odpověď :) Zde najdete některé vaše často kladené otázky. Pokud jste nenašli odpověď která Vás zajímá, prosím, KONTAKTUJTE NÁS. !

Je možne vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit i bez udání důvodu a to do 14 dnů od převzetí zásilky. Toto právo Vám vyplývá z § 7, odst. 1 zákona č. 102/2014 CFU Takže nebojte se nákupů u nás =) Zboží je třeba vrátit ve stavu jakém Vám bylo doručeno t.z. nenošené, čistý, v původním obalu a štítkem na zboží. Spolu se zbožím nám je třeba odeslat formulář na vrácení a výměnu zboží + originál nebo kopii faktury kterou jste obdrželi spolu se zbožím.

Když mi zboží nesedí dá se vyměnit?

Ano, zboží který Vám je malý nebo velký popřípadě se Vám nelíbí barva je možne vyměnit do 14 dnů od převzetí zásilky. Poštovné při opětovném doručování Vám u nás neúčtujeme takže nebojte se výměny u nás =) Zboží je třeba vrátit ve stavu jakém Vám bylo doručeno t.z. nenošené, čistý, v původním obalu a štítkem na zboží. Spolu se zbožím nám je třeba odeslat formulář na výměnu zboží + originál nebo kopii faktury kterou jste obdrželi spolu se zbožím.

Jaká je doba doručení.

Doba doručení závisí na několika faktorech. Ty si popíšeme v této otázce. Průměrná doba dodání je 3-6 pracovní dní nakolik odesíláme ze Slovenska.

1. prvním faktorem je probíhající akce. Během akce je zvýšeně množství obj. tehdy dochází k prodloužení odeslání zboží. Ničeho se Však nemusíte obávat zboží Vám nepřijde až za měsíc ale 1 až 2 dny později než je průměrná doba dodání =) Není to však pravidlo. Zboží se stále snažíme odeslat v co nejkratší dobu.

2. Druhým faktorem může být chyba v systému. Uvedeme příklad. Krásná červená bunda je zobrazena na naší stránce a tváří se že je dostupná ale ve skutečnosti je již vyprodána. V takovém případě se zboží ihned objednává u našeho dodavatele abychom tento chybějící model doplnily na sklad a Vám ho předaly v co nejkratší dobu. Ničeho se Však nemusíte obávat zboží Vám nepřijde až za měsíc ale 1 až 2 dny později než je průměrná doba dodání =)

Jaká je doba doručení když Váš balík opustit náš sklad.

Zboží který bylo odesláno a převzal ho kurýr Vám bude doručeno na druhý pracovní den. O tomhle procesu se dozvíte emailovou notifikaci a SMS od kurýrní společnosti. Může se stát že během období jako jsou Vánoce může být balík doručen o den později. (S tím ale zkušenost ještě nemáme)

Jaká je cena poštovného.

Poštovné u nás stoji jen 100 Kč s DPH. K poštovnému neúčtujeme žádné další poplatky za balné a podobně. Doručení až k Vám domů zajišťuje kurýrní společnost PPL.

Jak a čím jsou chráněny mé osobní údaje.

Vaše osobní údaje a jejich ochrana jsou u nás na prvním místě spolu s vaší spokojeností při nákupech. Tyto citlivé údaje nám pomáhá zajistit SSL certifikát. Co to vlastně znamená?

SSL Certifikat: Digitální certifikáty jsou základním kamenem zabezpečení, poskytovaného protokoly SSL / TLS na internetu. Pomáhají šifrovat například spojení mezi uživatelským prohlížečem a serverem, kde dochází k výměně citlivých dat.

Druhou, stejně důležitou vlastností SSL protokolu je potvrzení pravosti serveru, se kterým komunikujeme. Jeho pravost nám pomáhají ověřit webové prohlížeče pomocí rozkliknutí "zámku" v adresním řádku, nebo výrazně zeleným zabarvením adresy při navštívení www stránek, zabezpečených EV certifikátem. Viz obrázek.

Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží.

Shrneme to v krátkosti. Jedním kliknutím ZDE Vás přesměrujeme na odkaz kde jsou všechny potřebné info. Nebo ZDE =)

Co když byly porušeny mé práva.

Pokud se domníváte že Vám byla upřena vaše práva nebo mate podezření že si neplníme všechny povinnosti v souladu se zákonem můžete o tom vyrozumět organ dozoru kterým je:

Orgán dozoru:

Inspektorát Slovenské obchodní inspekce,

se sídlem v Prešove pro Prešovský kraj, SLOVAKIA

Obrancov mieru 6

080 01 Prešov

odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele

e-mail: pr@soi.sk

Jelikož v naší společnosti nepracují roboti ale obyčejný lidé byli bychom vděčný v případě nějakých nesrovnalostí abyste před tím než kontaktujete inspektorát kontaktovali nás. Mýlit se je lidské. proto si takové právo vyhrazujeme =) Protože se řídíme heslem (náš zákazník, náš pán) vše se snažíme řešit tak, aby byl náš zákazník vždy spokojen. (Namísto slov jsou tu recenze na FACEBOOKU a HEURECE